POPTÁVKOVÉ ŘÍZENÍ: SBĚR, PŘEPRAVA, VYUŽÍVÁNÍ A ODSTRAŇOVÁNÍ KOMUNÁLNÍCH ODPADŮ VYPRODUKOVANÝCH FYZICKÝMI OSOBAMI NA ÚZEMÍ OBCE SLUŽÁTKY
Předmětem poptávkového řízení je:
- sběr, přeprava, využívání a odstraňování směsného komunálního odpadu od fyzických osob shromážděného v kovových nebo plastových popelnicích o objemu 110 l, resp. 120 l (nejméně jedenkrát za 14 dní),
- sběr, přeprava a využívání tříděných složek komunálního odpadu (sklo bílé, barevné, plasty, včetně PET lahví, kovy),
- zajištění sběrných nádob na jednotlivého složky tříděného odpadu a stanovení míst pro jejich optimální využití,
- sběr přeprava, využívání a odstraňování objemného odpadu (dle potřeby nejméně jedenkrát ročně), popř. zajištění přebírání objemného odpadu od fyzických osob v dostupné vzdálenosti na určeném místě (např. ve sběrném dvoře),
- sběr, přeprava a odstraňování nebezpečných složek komunálního odpadu,
- zajištění místa v dostupné vzdálenosti (např. ve sběrném dvoře) pro shromažďování a přebírání od fyzických osob nebezpečných odpadů, biologicky rozložitelných odpadů rostlinného původu (např. posekaná tráva, plevel apod.), kovů, pneumatik a elektrozařízení,
- vedení evidence odpadů dle zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, včetně zpracování a předání hlášení,
- pravidelné zajištění svozu a vyprazdňování sběrných nádob bez ohledu na počasí a stav komunikací a bez ohledu na to, zda svozový den připadne na státní svátek či jiný den pracovního volna.
Doba plnění a místo plnění: Předpokládaný termín zahájení plnění: 1. leden 2016 Místo plnění: obec Služátky
Profesní kvalifikační předpoklady: Profesní kvalifikační předpoklady splní uchazeč, který předloží:
- výpis z obchodního rejstříku,
- doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění nebo licenci,
- čestné prohlášení, že zhotovitel má zajištěny skládky pro uložení všech druhů likvidovaných odpadů na dobu min. 5 let,
- ocenění dle předložených tabulek, které jsou součástí poptávky,
- návrh smlouvy,
- nabídku zpracovanou formou podrobné a srozumitelné kalkulace nákladů v korunách českých,
- nabídkovou cenu stanovenou jako celkovou cenu za realizaci (celkové náklady spojené se sběrem, tříděním, využitím a odstraněním odpadů, včetně všech poplatků),
- cenu uvedenou bez DPH a cenu včetně DPH,
- dohodu o zpětném odběru elektrozařízení pocházejících z domácností a pneumatik.
Smlouva musí obsahovat následující závazné podmínky:
- platba bude uskutečněna na základě faktury vystavené zhotovitelem jednou za čtvrt roku, součástí faktury musí být vyčíslení skutečného množství odpadu,
- splatnost faktury min. 21 dnů,
- smlouva se uzavírá na dobu určitou a to na jeden rok do 31. 12. 2016 s možností prodloužení po dohodě obou smluvních stran.
Způsob hodnocení nabídek Hodnotícím kriteriem pro hodnocení nabídek bude:
- cena a výhodnost nabídky (u plátců DPH bude hodnocena cena vč. DPH, u neplátců DPH celková cena),
- zajištění místa v dostupné vzdálenosti pro fyzické osoby, kde lze mimo termín svozu shromažďovat a odkládat objemné odpady, nebezpečné odpady, biologicky rozložitelné odpady, kovy, pneumatiky a elektrozařízení,
- profesní kvalifikační předpoklady (viz výše).
Zadavatel si vyhrazuje právo:
- doplnit či upřesnit podmínky zadání,
- nevybrat žádnou nabídku bez uvedení důvodu a neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem,
- zadávací řízení kdykoliv zrušit,
- o smlouvě dále jednat a upřesnit její konečné znění.
Specifikace předmětu a doplňující informace:
Počet občanů s trvalým pobytem: 164
Počet objektů, ve kterých není hlášena k trvalému pobytu žádná fyzická osoba: 15
Minimální počet popelnic při frekvenci svozu 26× za rok: 65
Minimální počet nádob na tříděný odpad:
- 2× sklo,
- 3× plasty,
- 2× papír,
- 1× kovy,
- 1× bio odpad v období 1. 4. – 30. 10. 2015.
Požadujeme, aby nabídka byla předložena v uzavřené obálce s výrazným nápisem neotvírat-likvidace odpadů na Obecní úřad ve Služátkách nejpozději do 31. 10. 2015 do 12 hod.
Upozorňujeme, že se nejedná o veřejnou soutěž a na toto poptávkové řízení se nevztahují ustanovení zákona o veřejných zakázkách č. 137/2006 Sb.
Dotazy a další informace zodpoví starosta obce Hynek Bouchal, tel. 728 228 575; e-mail: bouchal@sluzatky.cz.
Vytvořeno dne:
14.10.2015
Sejmuto dne:
31.10.2015