Obec Služátky

Nové fotografie

POPTÁVKOVÉ ŘÍZENÍ

Úvodní strana » Úřední deska » POPTÁVKOVÉ ŘÍZENÍ

POPTÁVKOVÉ ŘÍZENÍ: SBĚR, PŘEPRAVA, VYUŽÍVÁNÍ A ODSTRAŇOVÁNÍ KOMUNÁLNÍCH ODPADŮ VYPRODUKOVANÝCH FYZICKÝMI OSOBAMI NA ÚZEMÍ OBCE SLUŽÁTKY

Předmětem poptávkového řízení je:

  • sběr, přeprava, využívání a odstraňování směsného komunálního odpadu od fyzických osob shromážděného v kovových nebo plastových popelnicích o objemu 110 l, resp. 120 l (nejméně jedenkrát za 14 dní),
  • sběr, přeprava a využívání tříděných složek komunálního odpadu (sklo bílé, barevné, plasty, včetně PET lahví, kovy),
  • zajištění sběrných nádob na jednotlivého složky tříděného odpadu a stanovení míst pro jejich optimální využití,
  • sběr přeprava, využívání a odstraňování objemného odpadu (dle potřeby nejméně jedenkrát ročně), popř. zajištění přebírání objemného odpadu od fyzických osob v dostupné vzdálenosti na určeném místě (např. ve sběrném dvoře),
  • sběr, přeprava a odstraňování nebezpečných složek komunálního odpadu,
  • zajištění místa v dostupné vzdálenosti (např. ve sběrném dvoře) pro shromažďování a přebírání od fyzických osob nebezpečných odpadů, biologicky rozložitelných odpadů rostlinného původu (např. posekaná tráva, plevel apod.), kovů, pneumatik a elektrozařízení,
  • vedení evidence odpadů dle zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, včetně zpracování a předání hlášení,
  • pravidelné zajištění svozu a vyprazdňování sběrných nádob bez ohledu na počasí a stav komunikací a bez ohledu na to, zda svozový den připadne na státní svátek či jiný den pracovního volna.

Doba plnění a místo plnění: Předpokládaný termín zahájení plnění: 1. leden 2016 Místo plnění: obec Služátky

Profesní kvalifikační předpoklady: Profesní kvalifikační předpoklady splní uchazeč, který předloží:

  • výpis z obchodního rejstříku,
  • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění nebo licenci,
  • čestné prohlášení, že zhotovitel má zajištěny skládky pro uložení všech druhů likvidovaných odpadů na dobu min. 5 let,
  • ocenění dle předložených tabulek, které jsou součástí poptávky,
  • návrh smlouvy,
  • nabídku zpracovanou formou podrobné a srozumitelné kalkulace nákladů v korunách českých,
  • nabídkovou cenu stanovenou jako celkovou cenu za realizaci (celkové náklady spojené se sběrem, tříděním, využitím a odstraněním odpadů, včetně všech poplatků),
  • cenu uvedenou bez DPH a cenu včetně DPH,
  • dohodu o zpětném odběru elektrozařízení pocházejících z domácností a pneumatik.

Smlouva musí obsahovat následující závazné podmínky:

  • platba bude uskutečněna na základě faktury vystavené zhotovitelem jednou za čtvrt roku, součástí faktury musí být vyčíslení skutečného množství odpadu,
  • splatnost faktury min. 21 dnů,
  • smlouva se uzavírá na dobu určitou a to na jeden rok do 31. 12. 2016 s možností prodloužení po dohodě obou smluvních stran.

Způsob hodnocení nabídek Hodnotícím kriteriem pro hodnocení nabídek bude:

  • cena a výhodnost nabídky (u plátců DPH bude hodnocena cena vč. DPH, u neplátců DPH celková cena),
  • zajištění místa v dostupné vzdálenosti pro fyzické osoby, kde lze mimo termín svozu shromažďovat a odkládat objemné odpady, nebezpečné odpady, biologicky rozložitelné odpady, kovy, pneumatiky a elektrozařízení,
  • profesní kvalifikační předpoklady (viz výše).

Zadavatel si vyhrazuje právo:

  • doplnit či upřesnit podmínky zadání,
  • nevybrat žádnou nabídku bez uvedení důvodu a neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem,
  • zadávací řízení kdykoliv zrušit,
  • o smlouvě dále jednat a upřesnit její konečné znění.

Specifikace předmětu a doplňující informace:
Počet občanů s trvalým pobytem: 164
Počet objektů, ve kterých není hlášena k trvalému pobytu žádná fyzická osoba: 15
Minimální počet popelnic při frekvenci svozu 26× za rok: 65
Minimální počet nádob na tříděný odpad:

  • 2× sklo,
  • 3× plasty,
  • 2× papír,
  • 1× kovy,
  • 1× bio odpad v období 1. 4. – 30. 10. 2015.

Požadujeme, aby nabídka byla předložena v uzavřené obálce s výrazným nápisem neotvírat-likvidace odpadů na Obecní úřad ve Služátkách nejpozději do 31. 10. 2015 do 12 hod.

Upozorňujeme, že se nejedná o veřejnou soutěž a na toto poptávkové řízení se nevztahují ustanovení zákona o veřejných zakázkách č. 137/2006 Sb.

Dotazy a další informace zodpoví starosta obce Hynek Bouchal, tel. 728 228 575; e-mail: bouchal@sluzatky.cz.

Vytvořeno dne: 14.10.2015
Sejmuto dne: 31.10.2015
Obec Služátky © 2007-2025