Obec Služátky

Nové fotografie

Zasedání zastupitelstva obce dne 13. 10. 2015

Úvodní strana » Úřední deska » Zasedání zastupitelstva obce dne 13. 10. 2015

Zde stručný výpis, zápis v příloze.

Výpis ze zápisu č. 7 ze zasedání Zastupitelstva obce Služátky ze dne 13. 10. 2015 ve Služátkách čp. 8

1. Odpadové hospodářství obce (kritéria poptávkového řízení na svoz a odstraňování komunálních odpadů). Zastupitelstvo schvaluje poptávkového řízení na sběr, přepravu, využívání a odstraňování komunálních odpadů vyprodukovaných fyzickými osobami na území obce Služátky od 1. ledna 2016 a stanovuje tato kriteria: • sběr, přeprava, využívání a odstraňování směsného komunálního odpadu od fyzických osob shromážděného v kovových nebo plastových popelnicích o objemu 110 l, resp. 120 l (nejméně jedenkrát za 14 dní), • sběr, přeprava a využívání tříděných složek komunálního odpadu (sklo bílé, barevné, plasty, včetně PET lahví, kovy), • zajištění sběrných nádob na jednotlivého složky tříděného odpadu a stanovení míst pro jejich optimální využití, • sběr přeprava, využívání a odstraňování objemného odpadu (dle potřeby nejméně jedenkrát ročně), popř. zajištění přebírání objemného odpadu od fyzických osob v dostupné vzdálenosti na určeném místě (např. ve sběrném dvoře), • sběr, přeprava a odstraňování nebezpečných složek komunálního odpadu, • zajištění místa v dostupné vzdálenosti (např. ve sběrném dvoře) pro shromažďování a přebírání od fyzických osob nebezpečných odpadů, biologicky rozložitelných odpadů rostlinného původu (např. posekaná tráva, plevel apod.), kovů, pneumatik a elektrozařízení, • vedení evidence odpadů dle zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, včetně zpracování a předání hlášení, • pravidelné zajištění svozu a vyprazdňování sběrných nádob bez ohledu na počasí a stav komunikací a bez ohledu na to, zda svozový den připadne na státní svátek či jiný den pracovního volna.

  1. Zastupitelstvo schvaluje oslovení firem AVE, TBS Světlá n. Sázavou, A, S, A. a TS Havl. Brod.
  2. Zastupitelstvo vyhodnotí poptávkové řízení na dalším zasedání ZO, přičemž bude hodnocena celková výhodnost nabídky, zejména cena a možnost občanů i rekreantů přímo a bezplatně (mimo termíny svozu) odevzdávat jednotlivé složky komunálních odpadů v dostupné vzdálenosti ve sběrném dvoře.

2. Hospodaření obce, rozpočtové opatření č. 1. Zastupitelstvo schvaluje rozpočtové opatření č. 1 – viz příloha: zvýšení příjmů o 86 788 Kč ; zvýšení výdajů o 180 823,12 Kč; snížení výdajů o 26 000 Kč.

3. Informace o majetkovém vypořádání rybníku nad obcí. Starosta informoval členy ZO, že hráz rybníka nad obcí, kterou obec odkoupila od ZD Malčín v minulém roce nelze zapsat v KN jako „vodní dílo“se všemi náležitostmi, jedná se pouze o sypanou hráz, a proto nám byla vrácena ze ZD Malčín i naše platba. Pro legalizaci díla je nutné vykoupení pozemků pod hrází, vodní plochou a příjezdovou plochou (3 vlastníci). Právní zástupce zašle návrh na odkup pozemků dvěma vlastníkům, kteří jsou ochotní obci předmětné pozemky prodat, popř. směnit za jiné

4. Informace o letních a podzimních akcích v obci. Starosta informoval členy ZO o akcích, které byly realizovány během léta a podzimu:

  • rekonstrukce obecní cesty (stará cesty v Josefodole od Kafků a Vašáků) v hodnotě 605 tis., z toho dotace POV105 tis. Kč ,
  • oprava fasády na budově OÚ ve výši 115 tis. Kč,
  • montáž žaluzií v kanceláři OÚ ve výši 5,5 tis. Kč
  • stavební úpravy na vodárně ve výši 36 tis. Kč,

Další akce:

  • změna územního plánu – 48 tis. Kč
  • odvoz odpadu (nebezpečného a objemného) TBS Světlá n. S. 12 tis. Kč
  • občerstvení na obecní veselici 9 tis. Kč
  • kapela na obecní veselici
  • nátěry na hřišti

5. Žádost o odkoupení obecních pozemků.

  1. Zastupitelstvo souhlasí se zveřejněním záměru prodeje parcely č. 282/8 v KÚ Služátky.
  2. Zastupitelstvo nesouhlasí s prodejem části parcely s umístěním přístřešku na plyn.

6. Různé: Starosta informoval členy ZO:

  • ozval se vlastník bývalé drůbežárny, která je v současnosti v havarijním stavu a hyzdí obec. P. Rut navrhuje odkup tohoto objektu, včetně přilehlých pozemků, čímž by bylo zajištěno, že obec objekt odstraní a pozemky budou moci být dále využívány k zemědělským účelům, ZO pověřuje starostu v tomto duchu jednat,
  • projektová dokumentace vybudování nové kanalizace předpokládá umístění ČOV v dolní části obce – bude zapracováno do změn ÚP,
  • p. Mejstřík připravuje zasklení terasy, starosta podá žádost o stavební povolení,
  • soutěž o nejlepší posvícenské koláče – v pátek 13. 11. 2015,
  • mohla by se uskutečnit beseda s občany – co se udělalo, co se chystá – předběžný termín je 11. 12. 2015,
  • odpočet vody se uskuteční 19. 12. 2015.

P. Pechová žádá o koupi dvou žárovek do klubovny a upozorňuje na špatný stav „chlaďáku“ – nejlépe by bylo koupit nový- zjistí předběžně cenu. Dále postrádá tabuli Bernard, kterou sundala firma Dušátko v souvislosti s nátěrem budovy OÚ. P. Havel upozorňuje, že ve vodárně chybí ve dveřích práh, je třeba zaizolovat trubku z úpravny vody a zhotovit schůdek. Dále požaduje koupit 4 pytle hydroxidu sodného, brýle a rukavice.

Závěrem starosta navrhl konání dalšího zasedání ZO dne 4. 11. 2015, na kterém by byly zhodnoceny nabídky poptávkového řízení na sběr, přepravu, využívání a odstraňování komunálních odpadů vyprodukovaných fyzickými osobami na území obce Služátky od 1. ledna 2016

zapsala: Fritschová Ve Služátkách dne 20. 10. 2015

Vyvěšeno dne: 20.10.2015

Přílohy

Obec Služátky © 2007-2024