Obec Služátky

Nové fotografie

Zasedání zastupitelstva obce Služátky 16. 2. 2012 – zápis a výpis ze zápisu

Úvodní strana » Úřední deska » Zasedání zastupitelstva obce Služátky 16. 2. 2012 – zápis a výpis ze zápisu

Výpis ze zápisu č. 12 ze zasedání zastupitelstva obce Služátky konaného dne 16. 2. 2012 ve Služátkách 8.

1. Výběr dodavatele na rekonstrukci objektu hasičské zbrojnice: Zastupitelstvo schvaluje při výběru zhotovitele na akci rekonstrukce a stavební úpravy hasičské zbrojnice se řídit kritériem nejvýhodnější cenové nabídky s dokončením prací nejpozději do konce září 2012. Zastupi­telstvo schvaluje a pověřuje starostu oslovit stavební firmy: ing. Pavel Pavlík Olešnice; Pazderka ze Zboží; Karel Dušátko Světlá n. Sázavou; Vašák ze Sázavky. Dále zastupitelstvo ukládá zveřejnit poptávku zhotovení díla rekonstrukce a stavební úpravy hasičské zbrojnice podle stanovených kritérií na informační tabuli a webové stránce obce Služátky.

2. Dotace SZIF 2012: Starosta informoval členy ZO o průběhu valné hromady o. p. s. Královská stezka a informoval o titulech, na které by bylo možné podat žádost v roce 2012. V úvahu by připadaly akce: zbudování naučné stezky; úprava veřejného prostranství, nejlépe v návaznosti na rekonstrukci hasičárny (vybudování přístřešku na tříděný odpad); zhotovení povrchu hřiště u budovy OÚ. Zastupitelstvo bere na vědomí podané informace s tím, že rozhodnuto bude po získání dalších informací o možnostech požádání o dotaci ze Státního zemědělského intervenčního fondu v r. 2012 dalším jednání zastupitelstva.

3. Záměr prodeje obecních pozemků: a) Zastupitelstvo schvaluje záměr prodeje obecních pozemků parcely číslo 394/3 (503 m2), 410/2 (343 m2), 410/1 (1873 m2), vše k.ú. Služátky. b) Zastupitelstvo zrušuje (revokuje): a) usnesení uvedené v bodě 2) zápisu č. 10, ze dne 11. 11. 2011 ve věci záměru prodeje pozemků, b) usnesení uvedené v bodě 5) zápisu č. 11, ze dne 29. 12. 2011 ve věci schválení prodeje pozemků.

4.Obecně závazná vyhláška 1/2012 o místním poplatku za provoz systému sběru, přepravy, třídění využívání a odstraňování komunálních odpadů: Zastupitelstvo opětovně projednalo návrh obecně závazné vyhlášky o místním poplatku za provoz systému sběru, přepravy, třídění využívání a odstraňování komunálních odpadů, a to v návaznosti na skutečnost osvobození poplatníků, kteří se převážnou část roku v obci nezdržují. Sazba poplatku, splatnost a dosavadní osvobození i úlevy zůstávají dle stávající vyhlášky k této problematice č. 2/2010. Dále projednalo rozúčtování skutečných nákladů na sběr a svoz netříděného komunálního na osobu v roce 2011. Vypočtená částka představuje dvojnásobné náklady oproti stanovené sazbě poplatku, kterou platí osoby s trvalým pobytem v obci nebo vlastníci rekreačních staveb. V loňském roce byly uhrazeny veškeré faktury, včetně nedoplatku posledního čtvrtletí za rok 2010. Zastupi­telstvo schvaluje vydání OZV č. 1/2012 o místním poplatku za provoz systému sběru, přepravy, třídění využívání a odstraňování komunálních odpadů.

5. Pronájem místnosti v budově obecního úřadu: Starosta předložil zastupitelstvu žádost na pronájem kanceláře OÚ předváděcí akci v rozsahu cca 1,5 hodiny. Zastoupitelstvo souhlasí s pronájmem kanceláře obecního úřadu pro předváděcí akci za cenu 300,– Kč za jednu akci.

6. Dopravní značení v Josefodole. Starosta informoval o průběhu jednání ve věci dopravního značení v Josefodole, které se uskutečnilo za účasti pracovnice dopravního odboru Městského úřadu Světlá nad Sázavou, Policie ČR a zástupce SÚS. Na jednání bylo dohodnuto, že: a)značka „zákaz vjezdu“ bude přemístěna na začátek staré cesty k Vašákům, b) a křižovatce u Kafků bude umístěna dopravní značka „slepá ulice“, kterou na náklady obce Služátky obstará a umístí SÚS.

7. Projednání výpůjčky obecních prostor (Služátecká bašta): Starosta a p. Franta informovali zastupitelstvo o současné situaci a činnosti související s provozem prostor v přízemí obecního úřadu. Tyto prostory zastupitelstvo schválilo do výpůjčky členům Klubu labužnických pohodářů. Ze smlouvy o výpůjčce i jednání se starostou obce vyplývá, že tyto prostory slouží zejména občanům obce Služátky. Další jednání starosty se členy klubu proběhne v sobotu 18.2.2012 s tím, že je zájmem zúčastněných, aby i nadále mohl klub v obecních prostorách sloužit občanům Služátek a pokud by tomu snad tak nemělo být, mohlo by dojít až k tomu, že by nedávno uzavřená smlouva o výpůjčce obecních prostor byla jednostranně vypovězena.

8. Informace, různé: a) obecní vodovod: současný správce se osvědčil jako zodpovědná osoba za provoz obecního vodovodu, a proto je na tyto práce s ním uzavřena dohoda na rok 2012, rozbory pitné vody i kontroly KHS jsou v pořádku, majetková evidence vodovodu a kanalizace je dokončena, čekáme na konečné schválení státní orgány,

  1. životní jubileum občanky obce – starosta a jeden zastupitel 24. 3. 2012 osobně popřejí jubilantce.
Vytvořeno dne: 25.02.2012

Přílohy

Obec Služátky © 2007-2024